Reklamace a vrácení
Rozmysleli jste si to s naší objednávkou a chcete zboží vrátit? Přišla objednávka poškozená, zboží rozbité nebo jste objevili jinou závadu? Mrzí nás to, ale někdy tyto situace mohou skutečně nastat. Vše má své řešení a rádi Vám s tím pomůžeme. :-)
JAK SITUACE ŘEŠIT?
- budeme rádi, pokud nám napíšete a jednoduše se domluvíme na postupu - využijte k tomu prosím e-mail: jpcandles@email.cz
- nezapálené a nerozbalené či jinak nepoužité produkty můžete do 14 dní od převzetí zásilky vrátit bez udání důvodu - zboží ale musí být zabaleno v originálním obalu, neporušené, neponičené a to v rámci odstoupení od smlouvy
- poškozené zboží prosím vyfoťte a pošlete nám fotografii, abychom mohli vše vyřešit včas a domluvíme se na dalším postupu
- jakékoliv závady či nedostatky je nutné oznámit neprodleně, abychom mohli vše vyřešit včas a dle zákonných termínů
- můžete nám také zavolat na telefonní číslo +420 721 088 076 a domluvíme se na dalších krocích, preferujeme ale písemnou komunikaci
KAM ZBOŽÍ ZASLAT?
- domluvíme se na vhodném způsobu zaslání a to tak, aby to pro vás bylo co nejvíc komfortní - preferujeme například Zásilkovnu
-
pokud nechcete řešit další detaily, zabalte zboží vhodně do balíku a zašlete na adresu: J&P CANDLES, Fullfilment.cz; CTPark Prague North, Hala: D8.7B unit B, Úžice 341/2, 277 45 Úžice
KDE NAJDU VÍCE INFORMACÍ A PODMÍNKY ODSTOUPENÍ?
- podrobné informace najdete v našich Obchodních podmínkách
- v obchodních podmínkách je i podrobný postup týkající se reklamace a odstoupení od smlouvy
- pro další informace se na nás neostýchejte obrátit :-)